Kampusi im

Home » Opinion » Shënime të mëngjesit nga antropologu Nebi Bardhoshi

Shënime të mëngjesit nga antropologu Nebi Bardhoshi

Sikur te ishim ne nje shoqeri qe krijon cdo dite. E lajmet te ishin aksh person prodhoi, filmoi, projektoi, nje ide, veper e jo skandal.
Sikur te ishim se paku ne kushtin iluzionar qe shoqeria ku jetojme krijon a do te ishim te dhene kaq shume pas historise dhe miteve dal prej saj, apo prej brive apo shpirtit te saj.
Sikur te ishim nje shoqeri qe kerkon qellimisht te refuzoje iluzionet e se ardhmes dhe e ka qellim te rrije me banese shpirterore ne te shkuaren.
Po sikur te jemi nje shoqeri me plot krijues por qe sna bien ne sy.
Po sikur jemi kthyer ne nje shoqeri e tille mitike qe e urren krijuesin nese eshte njerezor.

Skam lexuar librin e fundit qe daraviti mendjet mbi Skenderbeun. Nuk e di a do e lexoj. Por me gjase po.
Gjasa vjen se jam kurioz dhe ma do edhe anda edhe puna.
Kam lexu kohe me pare lloj-lloj historishe mbi Skenderbeun.
Sa kam degjuar deri me tash asgje e re nen qiellin historigrafik.
Asgje e re as nen qiellin e reagimeve.
Por jam me te degjuar.

Kam degjuar se dikush done me e ekstradu Ballistin.
Kam marre ftesa te firmos peticione.
Kam degjuar se eshte kerkuar qe e gjithe qeveria te ngrihet ne kembe.
Asnje krahasim me lajmin e Presidentit te ri.
Kam degjuar vetem politikane qe jane pro lirimit te Ballistit.
Kam pershtypjen se kete e bejne vetem per vote.
Kam pershtypjen se po ti pyesesh keta populist banal nuk ia dine ermin e vertete as Ballistit as Skenderbeut.

Sikur te ishin nje shoqeri qe pikasim krijuesin njerezor, do kishim pasur do te tjera ide per keto kohe pushimesh.
Historine do e lexonim jo si shenjues te se ardhmes.

 

 

 

P.S
Shenime ne telefon dore ne kafen e mengjesit. 02. 08.2017.

Profili në Facebook – Nebi Bardhoshi

Leave a Reply

Dita Botërore Kundër Trafikimit Të NjerëzveJuly 30th, 2017

Na ndiqni në Twitter

