Kampusi im

Home » Sugjerime » Fragmente librash » “Mbi të bukurën dhe të madhërishmen” – Imannuel Kant

“Mbi të bukurën dhe të madhërishmen” – Imannuel Kant

“E madhërishmja është gjithmonë e madhe, e bukur mund të jetë edhe e vogël. E madhërishmja kërkon thjeshtësinë, e bukura e duron stolisjen.”

“Cilësitë e madhërishme ngjallin respekt, cilësitë e bukura dashuri.”

“Një shtat i lartë të detyron pë respekt dhe marrje parasysh; një shtat i shkurtër të ngjallë më tepër besim.Flokët brunë dhe syt e zi kanë më tepër afri me të madhërishmen, ndërsa syt blu dhe flokët bjondë janë më afër së bukurës. Një moshë e thyer shkon më mirë me cilësitë e së madhërishmes, ndërsa rinia me cilësitë e së bukurës.”

 

 

©Revista Studentore Kampusiim

Leave a Reply

