Kampusi im

Home » kendi i gjuhes shqipe » Rubrika e re që i shtohet portalit Kampusi Im

Rubrika e re që i shtohet portalit Kampusi Im

Sot portalit Kampusi Im i shtohet Këndi i Gjuhës Shqipe, ku do t’i kushtojmë një hapësirë të veçantë shkrimit të gjuhës shqipe pastër dhe pa gabime. Do të njihemi gjithashtu me rregullat, problematikat dhe debatet që hasen më së shumti në përdorimin e saj.

Për shumë vjet, në të kaluarën, gjuha shqipe ka qenë e ndikuar nga gjuhë të tjera, duke bërë kështu që në fjalorin e përditshëm, si gjatë të folurit e po ashtu edhe të shkruarit, të përdoren fjalë nga gjuhë të ndryshme.

Duket se edhe sot, ndikimi i gjuhëve të huaja në gjuhën shqipe po e “kryen” detyrën e tij. Thuajse se nuk ka fjalim të ndonjë politikani, drejtuesi të ndonjë emisioni, apo qytetari të thjeshtë, ku të mos ketë fjalë të huaja.

Na ndihmoni me materialet tuaja duke na shkruar në postën tonë elektronike; info.kampusiim@gmail.com

 

shkrim.jpg

 

 

©Kampusiim

Leave a Reply

