Kampusi im

Home » Krijim » Nje nënë – Manjola Hushi

Nje nënë – Manjola Hushi

tumblr_static_4hf1ax2olkaow4so8k0kwcgg4_640_v2.jpg

Nëna ime!

E zeza smund të ishte më e zezë

atë ditë

 

(për vetëm një ditë,

ajo ishte rrudhur shumë)

 

Rrëgjuar

Sforcuar,

Nëna ime,

kokën varur pranë

shpatullës,

nuk kishte më forcë

 

Të shtatë qiejt i’u përmbysën,

Kur trupi i tij u vendos në mesin tonë

 

Edhe mua më thanë ta prekja

Por çfarë të prek më?

Skishte gjak në vena

Ne inde.

 

Kjo nënë sot

mallkon tokën helene !

 

Mos mallko ,nënë

– i them unë

Se nuk mund të ripërtërij më

Vajin tënd!

 

 

 

©kampusiim

Leave a Reply

