Kampusi im

Home » Opinion » Sociale » Cila është frika më e madhe e njerëzve?

Cila është frika më e madhe e njerëzve?

4a5735324d1535a68e9cbc67762e70e7.jpg

Kini dijeni për frikën numër një të njerëzve

 

Frika numër një e njerëzve, më e madhe se ajo e vdekjes, është frika nga refuzimi. Eshtë një frikë e rrënjosur dhe e trashëguar nga paraardhësit tanë, pasi, nëse përjashtoheshin nga fisi ose klani, vdekjen e kishin të sigurt. Edhe pse në ditët e sotme, kjo nuk është më aq e rëndesisme, sërisht i prek jetët tona.

 

Megjithatë, ju mund ta kaperceni frikën e refuzimit. Vëreni kur bëni gjëra të panevojshme për t’i bërë përshtypje të tjerëve dhe jo vetes. Dijenia është çelësi i ndryshimit. Ndërsa kur ndihemi rehat me veten tonë, në vend që të përpiqemi të bëhemi dikush tjetër, jetët tona bëhen më të qeta dhe ne bëhemi më të lumtur.

 

 

 

 

Nga “Get Happy” – Dr. Anthony Gunn

Leave a Reply

