Kampusi im

Home » Opinion » Sociale » Merrni frymë thellë – Ja pse

Merrni frymë thellë – Ja pse

5727857237764_image

 

 

 

 

Kur stresohemi ne nuk marim frymë siç duhet. Kjo çrregullon nivelin e oksigjenit në gjak, duke shkaktuar ngushtim dhe dhimbje në gjoks, marrje mendsh, një zemër që rreh shpejt dhe simptoma paniku.

 

Një strategji që mund ta përdorni për të ulur nivelin e stresit, është frymëmarrja e thellë. Merrni frymë për tre sekonda dhe ndieni barkun që fryhet; ashtu mbajeni për tre sekonda. Më pas, nxirreni frymën për tre sekonda të tjerë dhe ndieni barkun të shfryhet.

 

Bëjeni këtë për tre minuta, ndërsa merreni me diçka tjetër. Sa më shumë ta praktikoni, aq më e natyrshme do të jetë gjatë periudhave me stres të lartë. Frymëmarrja e thellë është një sigurim i lirë kundër palumturisë.

 

 

“Nëse doni të mposhtni ankthin e jetës,                                                                                         Jetoni në momentin, jetoni frymëmarrjen.”

   -Amit Ray

 

 

 

Nga “Get Happy” – Dr. Anthony Gunn

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: